Wil jij klanten, gasten of patiënten aan je binden? Jezelf klantgericht en gastvrij opstellen als spreker? Met een open houding je boodschap overbrengen op de ander?
Dan maak ik graag kennis met je.
Wil jij klanten, gasten of patiënten aan je binden? Jezelf klantgericht en gastvrij opstellen als spreker? Met een open houding je boodschap overbrengen op de ander?
Dan maak ik graag kennis met je.
Mijn naam is Ellen Spoor. Tijdens mijn studietijd dacht ik dat mijn toekomst lag in de rechtspraak. Maar na mijn afstuderen kwam ik er snel achter dat ik veel te veel op mensen, persoonlijke ontwikkeling en contact gericht ben om mij in de wereld van wetten en jurisprudentie te begeven.
Ik ben een gastvrije spreker. Met oog voor de ander. Niet te veel natuurlijk, want gastvrij zijn is niet hetzelfde als pleasen. In het mooie Hotel New York in Rotterdam heb ik vele gasten toegesproken, als trainer heb ik talloze professionals begeleid en als trouwambtenaar heb ik mooie speeches mogen houden op geweldige bruiloften.
Ik help professionals om zich op een persoonlijke, gastvrije manier te presenteren in hun contact met klanten, gasten of cliënten. Ik maak hen bewust van de waarde om zowel voor zichzelf te zorgen als voor de ander. Sterker nog: hoe beter jij tijdens jouw presentatie voor jezelf zorgt, hoe beter je dat ook doet voor de ander.
Door mijn achtergrond in hospitality weet ik als geen ander wat de invloed van jouw eigen presentatie is op jouw zakelijke relatie. En op de vraag of deze zich gezien en gehoord voelt. En dat is een belangrijke voorwaarde voor de vraag in hoeverre jouw verhaal écht aankomt bij jouw publiek.
Mijn aanpak is zowel energiek als rustig. Verder werk ik praktisch, persoonlijk en met een vleug humor. Ik ben nieuwsgierig naar wat jou beweegt en vind een prettige en veilige werkomgeving belangrijk.
Je kunt me per e-mail, telefonisch en via WhatsApp bereiken. Ook leuk als je me toevoegt op LinkedIn.
Ellen Spoor
Trainer van De Presenteerschool
Als je onze website gebruikt, ga je akkoord met ons cookiebeleid.